O mnie

sierpnia 28, 2015

Piszę posty jako Senshi, ale na imię mam Julia. ^^ Interesuję się Azją, a w szczególności Koreą, więc jest to jeden z powodów dlaczego założyłam tego bloga. Znasz to uczucie, gdy musisz się do kogoś wygadać, podzielić się jakąś nowością w świecie Korei, a nie masz do kogo? To jest właśnie drugi powód powstania tego bloga. Uwielbiam czytać książki (w pokoju mam małą biblioteczkę =^^=), oglądać anime i dramy. Całymi dniami słucham muzyki, najczęściej (czytaj: zawsze) k-popu, który wprost ubóstwiam! Czasami będą pojawiać się posty o tej tematyce na przykład 'k-popowe DIY', brzmi ciekawie, prawda? Hm, co by tu jeszcze powiedzieć? O, wiem! Bardzo lubię jeść owoce i pić z nich soki, jest to jedno z moich uzależnień (inne wypisałam wyżej, haha) Jeżeli chcesz wiedzieć o mnie więcej - pisz śmiało! Nie gryzę, też jestem człowiekiem! Bardzo zwariowanym i dziwnym, ale jednak człowiekiem, haha. 


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Hejka!!! Jak tak czytam o tym czym się interesujesz to uświadomiłem sobie, że opisałaś wszystkie moje zainteresowania ^^ W mojej okolicy też nie umiem znaleźć nikogo z kim mógłbym pogadać o K-popie i Azji.Mam pytanie. Ile masz lat i gdzie mieszkasz (może się okaże,że całkiem niedaleko mnie)
    P.S. Ja mam 15 lat i mieszkam koło Opola :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heej!~~ Napisałam do ciebie wiadomość na twojej stronie na facebooku ^^

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Annyeong! Bardzo zainteresował mnie Twój blog :D Jest w nim zawarte wszystko to co mnie interesuje :) Ja również interesuje się k-popem i to naprawdę mocno. Kocham Azję i wszystko co z nią związane :D Chętnie poznam kogoś z kim ma się podobne zainteresowania :) Mam 17 lat i mieszkam koło Gliwic :) Do zobaczenia i czekam na kolejne posty :) Pozdrawiam, Sunny ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś nie tylko zwariowanym i dziwnym człowiekiem

    ale jeszcze takim asdjfhUKDAFJkuafjkUAIJIAJAKIKFJK cudownym

    Kocham <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :3 no i czytając to czuję jak bym czytała o sobie.
    Unnie (za pewne) dlatego ma pytanie ile masz lat ? tak z czystej ciekawości haha xd

    OdpowiedzUsuń