Najważniejsze cechy koreańskiej kuchni

lutego 26, 2016

Kuchnia koreańska składa się z estetycznego wyglądu i pikantnych smaków. Jedzenie tej kuchni bazuje na produktach zdrowych z niską zawartością tłuszczu. Dostęp Korei do morza i gór powoduje różnorodność jedzenia, co oznacza, że w innych regionach mamy inne, specjalne potrawy. 


Najbardziej wyróżniającą cechą kuchni koreańskiej jest pikantność potraw. W większości dań właśnie dominuje ostry posmak. 

Kolejnym głównym składnikiem kuchni jest ryż. Dodatkiem do niego są różne mięsa, ryby i warzywa. 


Sposób podawania dań jest tutaj bardzo charakterystyczny. W domu, czy w restauracji stół jest zastawiany miseczkami z różnymi składnikami, które tworzą cudowną kolorystyczną kompozycję. W niektórych restauracjach część dań jest przygotowywana przy osobie czekającej na posiłek. 


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał oraz przepraszam, że jest on taki krótki, ale chciałam opisać najważniejsze cechy tej azjatyckiej kuchni. Jeśli chcecie to mogę napisać post o danej potrawie!
 Zapraszam do wyrażania swoich opinii na temat posta :) 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Miałam okazję kosztować koreańskiej kuchni i trzeba przyznać, że ostrość potraw mają na najwyższym poziomie. :) Obserwuję.

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie miałam okazji spróbować koreańskiej kuchni. :( Mam nadzieję, że w przyszłości mi się uda!
      Zaraz zobaczę co masz ciekawego na Twoim blogu ^^
      Również pozdrawiam cieplutko, Senshi. ♥

      Usuń
  2. Nigdy nie jadłam nic prawdziwie koreańskiego, na szczęście miałam okazję spróbować japońskiej kuchni. Myślę, że ostre smaki koreańskiej kuchni bardzo przypadły by mi do gustu.
    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostre jedzenie jest przepyszne, haha.
      Pozdrawiam gorąco, Senshi. ♥

      Usuń
  3. Ach, koreańska kuchnia wygląda tak smacznie :D Aż zrobiłam się głodna :P
    Świetny blog! Obserwuję ^^

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy zrobiłby się głodny po spojrzeniu na koreańską kuchnię :D

      Ja również obserwuję i stałam się stałą czytelniczką ^^

      Usuń
  4. Chciałabym umieć gotować koreańskie potrawy jednak są odległe od kuchni którą znam i nie znam większości produktów czy przypraw jakie tam uzywaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sobie poczytać o produktach,jakich tam używają ^^ może nawet zobaczyć jakiś tutorial na youtube? ahaha
      Pozdrawiam cieplutko, Senshi. ♡

      Usuń
  5. O tak, uwielbiam koreańską kuchnie <3

    OdpowiedzUsuń