☼ Festiwal Piasku na plaży Haeundae w Busan ☼

maja 20, 2016

Jako iż wielkimi krokami zbliżają się do nas wakacje (już niedługo!) to postanowiłam, że zrobię serię kilku lub kilkunastu wakacyjnych postów. Będę w nich pisać o różnych festiwalach, a także miejscach, które warto odwiedzić. Wydaje mi się to dobrym pomysłem, by wprowadzić taką letnią i miłą atmosferę, haha. Oczywiście posty niezwiązane z wakacjami również będą się pojawiać!

Na pierwszy ogień pójdzie Festiwal Piasku w Busan. Jak z samej nazwy możemy wywnioskować - jest on związany z piaskiem i ma on miejsce na niezwykle słonecznych plażach Busan.


Jedną z głównych atrakcji jest gorąca łaźnia piaskowa, która działa bardzo dobrze na nasze zdrowie, jak i urodę! Możemy tam również zagrać w siatkówkę i wziąć udział w wyścigu. 


Wieczorem nie ominą nas występy i muzyka na żywo oraz spektakularny pokaz sztucznych ogni! A głodni goście mogą iść do jednej z restauracji, które ciągną się wzdłuż plaży i spróbować tam sławnego, busańskiego sushi!


Co sądzicie o tym festiwalu? Według mnie te 'rzeźby' z piasku są niesamowite! Z chęcią wybrałabym się na takie wydarzenie!

*wszystkie zdjęcia są z google

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Szczerze mówiąc, strasznie mi się to podoba! Według mnie, pomysł o takich postach jest naprawdę ciekawy i na pewno będę czytać :) Te paskowe rzeźby są przepiękne, z chęcią zobaczyłabym je na żywo ^^
    Pozdrawiam ♥

    ♥ www.rena-uchiha.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się podoba :D Może kiedyś będziesz miała okazję, by to zobaczyć!
      Również pozdrawiam ♡

      Usuń
  2. O kurczę, jak to mówią - zawsze jak coś ci wychodzi okazuje się gdzieś tam jest azjatyckie dziecko, które umie lepiej - tak więc jeśli ktoś uważał się za mistrza budowania w piasku to musi zobaczyć to co robią w Korei :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Gdy przypomniałam sobie, jak się cieszyłam z moich piaskowych budowli nad morzem, to teraz w porównaniu do tych koreańskich one są niczym, haha!

      Usuń