Dramy, które warto zobaczyć ^^

listopada 14, 2015





Hejka~
W tym poście opiszę Wam dramy, które według mnie warto zobaczyć :)) 
♦ Kolejność jest przypadkowa. 
♦ Lista z czasem będzie się powiększać ^^


HEALER

Healer-p1.jpgPierwsza drama, którą chcę Wam polecić, jest moją ulubioną! Pewnie wielu z Was słyszało kiedyś o "Healerze", prawda?  Nawet jeśli ktoś nie słyszał to zaraz się o niej dowie, haha. "Healer" wywarł na mnie ogromne wrażenie, oglądałam go wieczorami przed szkołą i zajęło mi to około tydzień. Wylałam mnóstwo łez ze wzruszenia, a także śmiałam się, aż do bólu brzucha. Oglądając towarzyszyły mi wszelkie emocje, hahah. Do dzisiaj pamiętam wszystko i zawsze, gdy ktoś mnie zapyta czy warto zobaczyć tę dramę, odpowiadam "tak". Z ręką na sercu mogę ją Wam polecić!~

A tutaj podsyłam Wam link do MV, które jest moim ulubionym: HEALER MV

Opis: Seo Jung Hoo jest tkz. "chłopcem na posyłki". Za odpowiednią opłatą wykona każde zlecenie, jeżeli nie wiąże się ono z morderstwem. Pod maską Healera zadarł już z kilkoma organizacjami, które starają się go złapać, jednak nikt ni wie, kim w rzeczywistości jest. Pomaga mu starsza kobieta, genialna hakerka, zajmująca się techniczną stroną ich pracy. Jedno z jego zleceń jest ściśle powiązane z pewną dziewczyną, Chae Young Shin, pracującą jako reporterka, która pisze o sławnych osobach. Dziewczyna zaczyna interesować się Healerem, kiedy ten stara się do niej zbliżyć, dzięki czemu odkrywa ich wspólną przeszłość...


HEIRS

Kolejną dramą, którą chcę Wam polecić jest "Heirs". Ta również osobiście mi się bardzo podobała i pamiętam wszystkie ważne i śmieszne wydarzenia! Niektórym osobom ta drama się nie podobała, ponieważ uważają one, że jest to typowa fabuła, ale mnie jak najbardziej przypadła do gustu~ Uważam, że każdy powinien ją zobaczyć i wyrobić sobie własne zdanie na jej temat, a nie opierać się tylko na negatywnych opiniach :)) 

Opis: Historia o Cha Eun Sang - młodej i pracowitej dziewczynie, która musi pracować na swoje utrzymanie i opłaty za szkołę. Przez dziwny zbieg okoliczności zostaje wplątana w rywalizację "młodych, pięknych i bogatych". Czy spotkanie ludzi z zupełnie innego świata odmieni życie dziewczyny na lepsze?



EMERGENCY COUPLE

Emergency Couple.jpgPrzyznaję się, że dramy jeszcze nie skończyłam, ale już jestem przy końcu, hah. To pierwsza drama o lekarzach, którą postanowiłam zobaczyć! Pierwszy odcinek wciągnął mnie tak bardzo, że musiałam zobaczyć co stanie się dalej. Z całego serca mogę ją Wam polecić! Nie zawiedziecie się~ 
EDIT: Dramę skończyłam i nadal ją polecam!

Opis: Jin Hee prowadziła satysfakcjonujące życie jako dietetyczka. Pewnego dnia spotkała studenta medycyny Chang Mina i miłość rozkwitła. Nie zważając na protesty bogatej rodziny przyszłego męża, Jin Hee i Chang Min zdecydowali się na małżeństwo. Rodzina Chang Mina składa się z wielu pokoleń lekarzy, on jednak rezygnuje z praktyki lekarskiej i zaczyna pracować jako przedstawiciel farmaceutyczny. Małżeństwo okazuje się nie być zbyt szczęśliwe. Rodzina Chang Mina patrzy się z góry na Jin Hee i nawet sam Chang Min zdaje się pod ich wpływem zmieniać. Doprowadza to w końcu do rozwodu. Po rozstaniu, Jin Hee idzie na studia medyczne i dostaje staż w szpitalu. Chang Min również kończy studia medyczne i rozpoczyna swój staż. Pewnego dnia oboje spotykają się w szpitalu, gdzie zaczynają razem pracować.


SASSY GO GO

To drama o miłości, nienawiści i przyjaźni. Pierwsze dwa odcinki zobaczyłam w telewizji na KBS, gdy była ich premiera, a kolejne oglądałam na viki. Gdy zobaczyłam ostatni odcinek, byłam smutna, że już się skończyło. Niestety wszystko się kiedyś skończy. Dramę mogę polecić wszystkim, którzy szukają czegoś o szkole oraz czegoś co ich wciągnie!

Opis: Kang Yun Doo w swojej dawnej szkole była wyjątkowo popularna, jednak w nowej placówce z internatem, do której się przenosi, wszystko zależy od osiągnięć akademickich. Nie dość, że jej stopnie nie są za wysokie, to szybko zostaje główną sprawczynią kłopotów dla otaczających ją ludzi. Wśród nieszczęśników, którzy muszą sobie radzić z obecnością Yun Doo, są Kim Yul, najlepszy uczeń w szkole i obiekt westchnień dziewczyny, oraz Kwon Soo Ah, jej złośliwa współlokatorka. Do tej ekipy dołączą Seo Ha Joon, chłopak o wyjątkowym temperamencie i uciążliwym ojcu, oraz Ha Dong Jae, przyjaciel Yun Doo podążający za nią niczym cień. 

SCHOOL 2013

Tę dramę zobaczyłam, bo szukałam czegoś o szkole. Kiedyś z siostrą zobaczyłam pierwszy odcinek, ale ona dalej tego nie oglądała, więc zrobiłam to sama. Nie zawiodłam się, drama ukazuje prawdziwą koreańską szkołę. Dzięki tej dramie poznałam swojego drugiego, ulubionego aktora - Lee Jong Suka.

Opis: Drama poruszająca problemy koreańskiego systemu szkolnictwa.
Szkoła jest najcięższym i najpełniejszym wyzwań okresem w życiu każdego z nas. Ciężkie zajęcia, wrzawa, walka o władzę, zauroczenia i nieodwzajemnione miłości. Jung In Jae i Kang Se Chan są nauczycielami, którzy próbują naprowadzić swych uczniów na właściwą drogę. Uczniowie Go Nam Son, Song Ha Hyung, Lee Gang Joo i Park Heung Soo przeżywają swe wzloty i upadki i starają się przetrwać w szkolnej rzeczywistości.



YOU'RE BEAUTIFUL

Gdyby nie moja siostra nie zobaczyłabym tej dramy, za co bardzo jej dziękuję! Obejrzałyśmy ją w kilka wieczorów. Śmiałam się do łez, a rzadziej - uroniłam łezkę. Jest to romantyczna komedia, którą każdy powinien zobaczyć!

Opis: Prezes zespołu A.N.JELL, mającego tłumy zagorzałych fanek, postanowił dodać do 3-osobowego składu nowego członka. Wybór padł na Go Mi Nam, młodego wokalistę o delikatnej urodzie. Jednak co się stanie, kiedy chłopak nie będzie mógł uczestniczyć aktywnie w życiu zespołu? A no wyręczy się swoją siostrą bliźniaczką, która będzie musiała przebrać się za chłopca. Czy Tae Kyung, Shin Woo i Jeremy zaakceptują nowego członka? Jak długo Mi Nyu uda się ukryć fakt bycia dziewczyną?





I HEAR YOUR VOICE

Niesamowita drama, przy której uroniłam mnóstwo łez. Nauczyłam się wielu ważnych rzeczy. Nie możemy nienawidzić drugiego człowieka, nieważne co zrobił. Tutaj zobaczyłam po raz drugi Lee Jong Suka, który wywołał na mnie ogromne wrażenie! Nie miałam dnia, w którym nie zobaczyłam choć jednego odcinka. Z bólem serca dramę skończyłam w kilka wieczorów. Polecam ją każdemu~ 

Opis: Drama opowiada o zmaganiach na sali sądowej dwójki obrońców z urzędu, którzy dostają sprawy z mniejszą niż 1%-ową szansą wygrania ich. Ona jest zuchwałą i impertynencką kobietą, z ostrym językiem. On jest byłym policjantem. Do tej dwójki bohaterów dołącza chłopak, potrafiący czytać w myślach, aby pomóc w rozwiązywaniu trudnych spraw.




MOORIM SCHOOL

Mogliście słyszeć o tej dramie, ponieważ jest ona nadal nadawana. Według mnie jest to jedna z lepszych dram o szkole. Oglądam ją z zaciekawieniem i uśmiechem na twarzy. Nie mogę się doczekać momentu, w którym wszystko wyjdzie na jaw~

Opis: W tej szkole nauczyciele nie wpajają uczniom jedynie książkowej wiedzy, ale też różne cnoty - szczerość, wiarę, poświęcenie czy uczą umiejętności porozumiewania się. Zarówno uczniowie jak i nauczyciele pochodzą z różnych krajów, a każdy z nich ma do opowiedzenia wyjątkową historię.








EMPRESS KI

Drama, o której wszyscy (chyba) słyszeli, ponieważ jest to pierwsza drama nadawana w polskiej telewizji! Mowa oczywiście o 'Cesarzowej Ki'. Gdy zobaczyłam odcinek, w którym po raz pierwszy pojawił się Chang Wookie, wiedziałam, że będę to oglądać. Każdego dnia siadam z rodziną w salonie i oglądamy to razem. Przez tę dramę pokochałam dramy historyczne! Wylałam już ogrom łez, ale nie zabrakło również śmiechu~ Jeśli jeszcze jej nie widzieliście, to nie bójcie się tych 51 odcinków (w Polsce 67) i oglądajcie! 

Opis: Historia Cesarzowej Qi, "żelaznej damy", która na 37 lat zdominowała stworzoną przez Kubilaj-chana Dynastię Yuan. Urodziła się w Goryeo, ale poślubiła cesarza Togon-temür'a (Huizong) z Dynastii Yuan, choć jej serce należało do Księcia Wang Yoo, który później został Królem Chungye. Jednak jej droga do władzy była długa, a zaczęła się od tego jak młoda Seung Nyang razem z matką trafiła do grupy kobiet wysyłanych do Yuan w ramach daniny, by zostały tam konkubinami. Dziewczynie udaje się jednak uciec, ale jej matka ginie przeszyta strzałą. Tuż przed śmiercią wręcza Seung Nyang obrączkę, mówiąc jej, by odnalazła dzięki niej swojego ojca. Wkrótce trafia do domostwa Księcia Korony Wang Ko, u którego wychowuje się na wspaniałą łuczniczkę. Jako Szakal wypełnia powierzone przez niego zadania, jednak zdaje sobie sprawę z "ciemnej strony" swojego wybawcy...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Usunęlibyście jakąś pozycję? Czego Wam brakuje na tej liście? Możecie mi polecić jakieś dramy, haha ^^   Piszcie wszystko w komentarzach!~  

Zapraszam na facebooka~ 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Muszę powiedzieć, że Healer mnie mega zainteresował ;;;
    Tylko gdzie ja do cholery znajdę czas żeby to wszystko pooglądać ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe tematy poruszasz na blogu, a jako, że sama jestem fanką Korei i k-popu chętnie będę zaglądać na Twój blog ^^
    A tak poza tym - dzięki za kolejne dramy do oglądnięcia na moją listę (no ja nie wiem, tyle rzeczy do obejrzenia, a tak mało czasu xD). Ah, musiałam usunąć komentarz, bo zapomniałam napisać Ci kilka propozycji moich dram :P Są nimi: Postman to Heaven, City Hunter, Vampire Prosecutor, Shut Up: Flower Boy Band i Scholar Who Walks The Night są naprawdę ciekawe, ale może już je widziałaś :3 W sumie dużo jest zajebistych produkcji i ciężko wybrać te kilka najlepszych, prawda?
    A tymczasem zapraszam do siebie, jak będziesz miała wolną chwilę :)
    http://worldofshizu.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*
    ~Shizuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widziałam żadnej dramy, które napisałaś, ale mam je na swojej liście, haha. Jednak jakoś nie potrafię się do nich zabrać :/ Ale nadchodzi przerwa świąteczna, więc wtedy powinnam je zobaczyć ^^ Tak, wybieranie najlepszych dram jest trudne, chciałabym wpisać tu wszystkie, które widziałam, haha :D
      Po szkole od razu zaglądam na Twojego bloga ^^
      Pozdrawiam cieplutko, Senshi ♥

      Usuń